Saturday, May 05, 2012

going nuts

a fuzzy, bold visitor is stealing nuts from my terrace lately, while leaving a little mess.
The basket was full with hazelnuts, now it´s almost empty.


I had to become an official citizen of Nowhereisland too


after watching the fantastic video, these children of a Primary School had made
about artist Alex Hartleys project 



Nowhereisland Animation from SituationsDirector on Vimeo.

Find out more here 

4 comments:

studio meyer said...

freches ding. aber der eichhorn hat sich bestimmt wie im paradies gefühlt. alles voller nüsse. im frühling!

Sandra Monat said...

ja, manchmal hält das Leben Nüsse im Frühling bereit ;)

ibb said...

Love that little squirrel going in your place ;)

Regina said...

wie verrückt...:O) wir hatten letztes Wochenende erstmals auch Besuch von einem Hörnchen, wir haben es Pieps getauft, es kam am Samstag wieder und hat sich auch bei uns den Wams mit Nüsschen vollgeschlagen. Guten Hunger!!
Liebste Grüße!