Friday, November 04, 2011

pics from today




Nicola Holtkamps (former nicoletter) and Claudia Servatys book is out:
  Liebenswert-Wohnen in FrankfurtRheinMain
It´s about living concepts in and around Frankfurt.

Buchtitel "Liebenswert – Wohnen in 
FrankfurtRheinMain"
I had been following their makingof Blog

Tomorrow I´m looking forward to learn knitting from some lovely ladies and to listening to his weeping guitar
in the evening. Haven´t been to a concert since long.

Do you have plans for the weekend?

6 comments:

mona said...

Oh, zwei Cousins von Aldur ;-)

Ich wünsche dir viel Spaß beim Stricken lernen. Ich bin so froh, dass ich es vor zwei Jahren gelernt habe. Es ist so entspannend und ich habe jetzt so viele schöne Schals. Leider auch eine leichte Woll-Kaufsucht...

Liebe Grüße! mona

Britten said...

Strickclub klingt super. Wirklich ein Jammer, dass ihr so weit weg seid. Auch die Musik klingt gut. Viel Spaß also beim Konzert! Ich geh morgen auf ein Babyfest, auch mal was anderes, gab es hier noch nicht...
Schönes Wochenende, Britta

ibb said...

Knitting...hope you relaxed and that guitar just helped
You have sun there...just let the vikings go out....

Gapahuk said...

Love the vikings - they must have been away on the seven seas, seems they have saltwater in the beards :)

Nicola said...

Liebe Sandra,
herzlichen Dank für's featuren unseres Liebenswert-Buches. :-)
Liebe Grüße, Nicola

Kaylovesvintage said...

so when will you come to Amsterdam ..I could show you the city