Sunday, July 18, 2010

sunbathing




they obviously like sunbathing on our table

14 comments:

Zirkuskind said...

really beautiful!!
i´ve got "just" crowds of brimstone butterflies in my lavender.

greetings from the other side of the rhine!

nicki said...

DAS ist aber schön!;0)
liebe sommergrüsse
-nicki-

herzensart said...

@Zirkuskind: brimstone... sind das die hiesigen Zitronenfalter?

@Nicki: ja das finde ich auch. Manchmal gelingt es sich anzuschleichen und dann kann man ihnen zusehen wie sie ihre langen Rüssel ein und ausrollen, was witzig aussieht

Lunacy said...

Wow, klasse ein ganzer Schwarm Tagpfauenaugen. Sehr schön festgehalten. Sie mögen deinen Tisch sehr offensichtlich.
Ich bin gespannt, ob bei uns auf dem Balkon auch bald wieder die Tagpfauenaugen zu sehen sind, letztes Jahr kamen sie immer regelmäßig zum Nektar schlürfen.
LG
Anja

Meike said...

So ein schönes Bild! Neben mir landeten heute einige Libellen :-)

Mylittlegreatworld said...

Nice butterflies. The table has pollen? :) ;)
Hugs

Kristin L said...

They are beautiful.

la casita said...

Oh beautiful!
what a great display ;)

**We BLOG ARTISTS** said...

WOW...this is SO precious...gorgeous photos of butterflies dining with you...isn't Life incredible.
HUGS
Char.x

Jennifer said...

Wow, beautiful! It's a "red-purple-yellow-black-butterfly party on your table!

ibb said...

Lovely place to have a nice place.

Cyriaque_L said...

So lovely !

Yanyan said...

what a moment you have captured. So beautiful. Love your blog. Yanyan

Amie said...

This is so awesome - I've never seen anything like it!!