Tuesday, May 11, 2010

today and yesterday




nothing to say for today. Good night!

6 comments:

studio meyer said...

love the cowboys. nice neck scarf, too:)

kissenknick said...

oh man, ich wollte schon längst vorbeigekommen sein, aber ich habe mittlerweile wieder ein hauptjob-projekt. das geht bei mir immer sehr kurzfristig und schnell. werde das also in nächster zeit nicht schaffen. aber maue zeiten kommen bestimmt wieder und dann komme ich. versprochen. liebe grüße, julia

Kickcan and Conkers said...

No need for words, your pictures are lovely and speak volumes!

nicki said...

genau...;0)

Miss Herzfrisch said...

Oh diese kleinen Tütchen sind ja einfach nur toll...ich schaue jetzt mal schnell in den Shop.
Liebe Grüße
Miss Herzfrisch

Amie said...

Looks like some great packaging!

All of your stuff is so adorable, I can't wait to have little ones so I won't feel so guilty spending $$ on too many cute things. :)