Friday, May 21, 2010

a shop called "Lieblingsstuecke"



This could be Pippi Longstockings house, don´t you think?

But it´s the colorful, temporary home for cute stuff and a shop called Lieblingsstuecke.
Today I visited Regina, the shop owner to bring her one of my Drakkar pillows
she had adopted




so much sweet stuff for girls and boys
needless to say I found some "must haves" for myself


If you live in the area, this is the shop address

Lieblingsstücke
Breiter Weg 6
53797 Lohmar (Germany)

There´s also a website (German language only)

8 comments:

kissenknick said...

wow, was ein toller laden. wenn ich mal wieder zeit habe, fahr ich erst zu dir und dann nach lohmar :-)
ganz liebe grüße und ein schönes wochenende, julia

herzensart said...

oh ja mach das doch mal, 2 Fliegen mit einer Klappe....
Für Dich auch ein schönes, langes Wochenende!

OMG That's Jennifer! SHAMELESS! said...

That house looks amazing

elisa said...

Lovely shop, and polkadots make me always smile. Have a sunny weekend.

Anaïs said...

ich liebe this shop !!! I love the sweet pink on the walls..

Lunacy said...

Ahja..da war ich auch schon mal. Kann das sein, dass der Eingang neu ist? Als ich dort war...letztes Jahr mal, bin ich noch durch den rechten Eingang gegangen. Ein wirklich toller Laden, mit sehr schönen Sachen. Hab ihn auch auf meinem Blog verlinkt.
LG und dir ein schönes langes Pfingstwochenende...und ja...ich weiß..ich war noch immer nicht bei dir..*schäm*...irgendwann..irgendwann...

Anja

Amie said...

Gaaaa I wish I lived in Germany!

I might have to put this in my wishlist as a shop to make sure to go to when traveling in Europe next.

Kristin L said...

Super!