Tuesday, September 29, 2009

playing @ home


Update: todays "what I wore today"

**************************************************************




I´m back from a weekend that felt like most of the time spent on the highway and it was all about stop and go.

Today I´m playing at home with doodling, drinking tea and making tomatoe sauce from a few kilos homegrown tomatoes. The "what I wore today" drawing is already a few days old.
Have to catch up

Sweet Nina van de Goor from ninainvorm which you might know because of her beautiful screenprinted ceramics and great home style pics blogged about our viking melamine plates. Thank you Nina!

3 comments:

Erin said...

I'm really enjoying your self portraits. You're very cute! Even with your sad rosy cheeks and beastly faces :) It's nice to know that someone else out there has the occasional frumpy pajama day.

PS Your VW van toys ROCK!

Anonymous said...

Das klingt (und sieht draußen auch so aus) wie ein perfekter Tag für eine Tasse Tee mit Zitronenverbene... (bringt gute Laune und beschwöngten Geist, sagt man). Komm doch mal vorbei, dann braue ich uns ein Tässchen! Chaos in diesem Haushalt inclusive. Bis dahin genieße es, im Trockenen zu sitzen und zu doodeln. Mit dem Fahrradanhänger durch den Regen zu zerren hebt die Laune auch eher selten!

Warme Grüße, Elke

püppilottchen said...

solche tage muß es auch mal geben :) und stop & go auf der autobahn ist so ziemlich das ätzendste, was ich mir für´s we vorstellen kann!

habe mich gefreut, dass du mein lundbyhaus besucht hast und ins träumen gekommen bist!

gglg, nicola