Wednesday, February 20, 2008

textile love token

new work:
available here

17 comments:

belula said...

Guauuuu....I love it!!!...lovely!, and the text.

Mama Urchin said...

love it!

"was eigenes" said...

Das sieht toll aus- und auch der Text ist schön ;-)
Herzlichst, Bine

Vintage-Love said...

das sieht ja niedlich aus!! Was für Tiefseeabenteuer da wohl warten.........?

LG, Claudia

das Musenkind said...

Oh, mit diesem rosaroten Boot würde ich auch gerne abtauchen, den Meeresgrund erforschen, Perlen und Muscheln finden...

Cornelia

La Ballena Elena said...

I found you today for the first time.
Your toys are beautiful !!!!
Really amazing

Fliegenpilzchen said...

Also meine Liebe..Deine Sachen begeistern mich immer wieder aufs neue...ein absolut süßes Hinguckerchen:-))
GLG
Biggi

Antonie said...

Beatles,yellow Submarine war mein erster Gedanke.
Dein U-Boot ist ja richtig klasse geworden.

LG
Tonie

shepherdgirl said...

Blue Sheep!I am not getting enough attention here becasue all the lambs are coming! We are being overrun with sheep! It's hard a little donkey...If only you were her. I love this submarine. I wish I could be in one today. Love, Pino

bogi said...

Has it aquatic sport vikings inside???
;)) It's lovely!
xox Bogi

shula said...

So good.

Have you ever seen the film, Yellow Submarine?

Heather Louise said...

Super cute--especially if youre searching for the elusive love squid!
:o)!!!

Sonia said...

MUY bonito = BEAUTIFUL!!!

dande-lion said...

Hallo Friederike,

ich habe Dir gerade den You make my day award verliehen. Because you make me smile!

Thank you! Gabi

TELLE said...

ich kannte deine textilarbeit durch Internet aber wusste nicht dass du einen blog hast... freue mich das alles zu entdecken un mein deutsch ein wenig zu erfrischen!! und dieser rosa submarin gefählt mir sehr!

Marieke said...

Oh my that's so beautiful again. You've got such cute idea's :0)

Di said...

This is just great! I love it and the sentiments on the little note!